مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع گز آردی پسته شاهکار به امارات

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل گز آردی پسته ای شاهکارفروش صادرات گز پسته ای به امارات
صادرات گز به امارات

صادرات گز به امارات

صادرات گز به امارات که انتخاب های گوناگونی از تولیدات گز پایتخت ایران بلداجی اصفهان صورت می گیرد در این بخش پیشنهادات گز صادراتی نوع آردی و لقمه ای با مغز پسته ای برای کشور امارات را تولیدات گز شاهکار می توان معرفی کرد که در این بخش به طور مستقیم عرضه می گردد.

انواع مدل گز آردی پسته ای شاهکار

خب این گز ایرانی که از دسته شیرینی های سنتی و اصیل کشور معرفی شده هر ساله شاهد این هستیم که بخش عمده ای از محصولات روانه ی بازار صادرات به کشورهای مختلف جهانی می گردد با اینکه در تمامی بازارهای اروپایی این گز ایرانی عرضه گردیده است کشورهای همچون کشورهای همسایه تا کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز از جمله خریداران عمده ی این محصول از شیرینی های ایرانی بوده اند بنابراین در بازار صادرات گز ایرانی شاهد برندهای تولید کننده ی متعددی از قطب های تولیدی گز در اصفهان با بلداجی بوده ایم که برخی از این برندهای تولید کننده بنابر عرضه ی گز باکیفیت، اعلا و درجه یک به نوعی شناخته شده تر در بازار هستند. ما در این بخش پیشنهاد صادرات گز به امارات را از تولیدات گز معروف و مشهور بلداجی گز شاهکار یاد می کنیم که تولیدات انبوهی از انواع گز لقمه ای با گز آردی از بهترین کیفیت را دارا بوده است.

صادرات گز به امارات

تنوع کار تولیدات گز شاهکار بلداجی را می توان در طعم های در نظر گرفته شده برای گزها، با مدل های بسته بندی در سایز، وزن و طرح های گوناگون و همچنین درصد های بالا و پایین از مغزهایی چون پسته، بادام با مخلوط این دو مغز در بین تولیدات این برند دید. پس به این ترتیب انواع گز آردی پسته ای شاهکار را می توان این دسته از تولیدات نام برد و معرفی کرد که عبارتنداز:

  • گز آردی پسته ای_ غنی شده با انگبین
  • گز آردی پسته ای_ ترنجبینی گلدرشت
  • گز آردی پسته ای_ شیرخشتی گلریز
  • گز آردی پسته ای_ ترنجبینی گلریز
  • گز آردی پسته ای_ گلریز زعفرانی
  • گز آردی پسته ای_ ۴۲%، ۳۸%، ۲۸%، ۱۸%

پس این انواع گز آردی پسته ای شاهکار چند نمونه ی معرفی شده در بخش قبل بوده است که همانند هر واحد تولیدی دیگری تولیدات این گز لقمه ای شاهکار بالاتر از نوع گز آردی این برند می باشد.

صادرات گز به امارات

فروش صادرات گز پسته ای به امارات

همانطور که گفته شد کشورهای مختلفی در جهان هستند که خریدار انواع گز ایرانی از برندهای گوناگون بوده اند و انچه در این بخش از تولیدات گز پسته ای روانه ی بازار صادرات به کشور امارات می گردد مربوط به تولیدات گز آردی شاهکار و مدل های گوناگون از گز لقمه ای می باشد که برای خرید می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس بوده و سفارشات خود از محصولات گز شاهکار اعم از گز لقمه ای تا گزهای آردی با قیمت مناسب بهره مند گردید.

صادرات گز به امارات

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید