مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز بلداجی شاهکار به اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های صادراتی گز شاهکار بلداجیمرکز خرید انواع گز شاهکار لقمه ای آردی
صادرات گز به امارات

صادرات گز به امارات

صادرات گز بلداجی به اروپا همراه با صادرات برندهای تولید کننده ی متعددی همراه بوده که در این بخش تولیدات گز شاهکار بلداجی پیشنهاد این بخش بوده است که بطور مستقیم از کارخانه تولیدی برای بازارهای صادراتی به اروپا و سایر کشورهای جهانی ارسال می گردد.

مدل های صادراتی گز شاهکار بلداجی

بلداجی یکی از قطب های تولیدی گز کشور بوده که لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص داده است، و در خود مجموعه واحد های تولیدی از کارگاه تا کارخانجات تولیدی بسیاری را جای داده است که هر یک از این واحد های تولیدی تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گزها را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می نمایند. به عوان یکی از برندهای معروف و مشهور گز در پایتخت گز ایران بلداجی و سراسر بازار کشور و جهان تولیدات گز شاهکار بوده است، مجموعه تولیدات گز این برند را می توان دسته تولیدات از گزهای لقمه ای با آردی معرفی کرد که تولیدات گز این برند تماما همراه با انواع طعم دهنده های گیاهی از انگبین ها می باشد اعم از:

  • گز پسته ای لقمه آردی انگبینی
  • گز پسته ای لقمه آردی شیرخشتی
  • گز پسته ای لقمه آردی ترنجبینی
  • گز پسته ای لقمه آردی بیدمشکی
  • گز پسته ای لقمه آردی عسلی
  • گز پسته ای لقمه آردی زعفرانی

گز درجه یک

از جمله طعم های سنتی و اصیل از تولیدات گز این برند بشمار می رود البته همراه با درصد های بالا و پایین مغز پسته بادام و یا مخلوط را تشکیل می دهد. تمامی این انواع گز لقمه ای در طرح های متنوع از بسته بندی ها با وزن های متغیر قرار می گیرد که باید گفت دارای تنوع بالایی در نوع بسته بندی خود بوده، علاوه بر این باید گفت که تولیدات نوع گز آردی این برند با اینکه دارای طعم های سنتی با درصد های متفاوت از مغزهای پسته بادام بوده نوع برش گز آردی ان بصورت گز گلریز آردی با گز گلدرشت آردی بوده است. با توجه به طعم بی نظیری که در تولیدات گز خود دارا بوده می توان گفت که بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است.

گز درجه یک

مرکز خرید انواع گز شاهکار لقمه ای آردی

خب براساس درجه ی کیفی بالایی که در تولیدات خود دارا بوده بخش عظمی از تولیدات گز شاهکار بلداجی سالانه روانه ی بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهانی می گردد و نوع گز لقمه ای و حتی تولیدات گز آردی ان از درصد های بالا با طعم های اصیل و سنتی اولویت در انتخابات سفارشات صادراتی بوده است و در این مرکز بنابر یک عرضه ی مستقیمی که از بخش تولیدی صورت می گیرد می توانید بهترین های تولید شده برای صادرات گز به اروپا را انتخاب نماید.

گز آردی بلداجی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید