مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز لقمه پسته ای صادراتی شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

پیشنهادات صادراتی گز پسته ای شاهکارنمایندگی فروش انواع گز صادراتی لقمه ای
گز پسته ای شاهکار

گز پسته ای شاهکار

گز پسته ای شاهکار که در نوع تولیدات گز لقمه ای با گز آردی مغز پسته ای ارائه شده است جهت سفارشات خرید نوع صادراتی این محصول می توانید با این مرکز در ارتباط بوده باشید که بصورت عمده در نوع گز فله ای و بسته بندی کادویی به فروش می رسد.

پیشنهادات صادراتی گز پسته ای شاهکار

در ایران و در بین تولیدات نوع شیرینی جات ها می توان به گونه های مختلفی اشاره کرد که هر یک مربوط به بخش های خاصی از مراکز استانی بوده اند و در نوع شیرینی های سنتی ان منطقه به شمار می روند. در این بخش یکی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی که گز نام دارد در واحد و پایتخت گز ایران چون اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد، بلداجی که یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری بوده با اینکه شهری کوچک بشمار می رود بنابر وجود واحد های تولید کننده ی بسیاری از کارنجات تا کارگاه های تولیدی گز بسیار توانسته است لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص دهد. و در این دیار چون دیار نصف جهان اصفهان تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گزها را تهیه تولید و به بازار مصرف ارائه داده اند.

گز پسته ای شاهکار

یکی از برندهای برتر، معروف و مشهور بازار گز بلداجی در ایران برند تولیدی گز شاهکار بوده است که می توان گفت دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات گز را دارا بوده و تولیداتی اصیل، سنتی، مرغوب و درجه یک از بهترین های گز انگبین دار را تولید نموده، به نوعی که بنابر درجه ی کیفیت بالا در تولیدات خود زبان زد در بازارهای جهانی نیز گردیده است و اغلب در پی تهیه ی تولیدات این برند از گز بلداجی هستند. و انچه از تولیدات گز شاهکار نیز به بازار عرضه شده مربوط به همان تولیدات گز لقمه ای و گز آردی بوده که دارای درصد های متفاوت مغز پسته بادام و مخلوط از انواع طعم انگبین های گیاهی، و نمونه های صادراتی گز پسته ای شاهکار اعم از:

  • گز پسته ای ۴۳% عسلی
  • گز پسته ای ۴۲% انگبینی
  • گز پسته ای ۴۲% فوق ممتاز انگبین
  • گز پسته ای ۳۸% ترنجبینی
  • گز پسته ای لقمه ای ۳۸% زعفرانی
  • گز پسته ای آردی گلریز ۳۸%
  • گز پسته ای آردی گلریز ۴۲%
  • گز پسته ای لقمه ای آردی ۱۸%، ۲۸%

گز پسته ای شاهکار

نمایندگی فروش انواع گز صادراتی لقمه ای

می توان گفت در برخی از نقاط کشور دارای نمایندگی های پخش و فروش بوده است که یکی از مجموعه نمانیدگی های پخش و فروش در سراسر بازار کشور این مرکز بوده که دسترسی و خرید را برای تمامی عمده خریداران گز در کشور و حتی بازارهای جهانی را ممکن ساخته است. پس برای تهیه و خرید این انواع گز پسته ای شاهکار در نوع سفارشات صادراتی می توانید از طریق واحد های ارتباطی با ما در تماس باشید و از تولیدات به روز و باکیفیت این برند بهره مند گردید.

گز پسته ای شاهکار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید