مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قيمت گز صادراتی ۳۸% پسته دالمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل گز صادراتی مغز پستهقیمت فروش گز 38% دالمن عمده
گز صادراتی پسته

گز صادراتی پسته

گز صادراتی پسته را می توان پیشنهاداتی از تولیدات متنوع اقسام گوناگون گزهای مغزدار پسته ای ارائه داده که در این بخش از مرکز فروش عمده انواع گز اصفهان چون برند دالمن همراه با درصد مغزهایی چون ۳۸%، ۲۸% و … در مدل های کادویی و فله ای با قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع مدل گز صادراتی مغز پسته

گز محصول و گروه شیرینی جات هایی بوده است که از گذشته به عنوان سوغات پیشکش می شد که امروزه به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای مختلف جهانی در نطر گرفته شده است. بنابراین در انواع و اقسام گوناگون مدل های مختلف تهیه و تولید می گردد در اصل می توان یکی از شیرینی های مقوی بوده که دوستداران و طرفداران بی شماری را دارا می باشد و امروز بنابر تقاضای بالای مصرف کننده سطح تولیدات را می توان گفت روزانه و سالانه افزایش می دهند، به این ترتیب براساس سلیقه های مختلف و وجود برندهای تولید کننده ی بسیار در سطح قطب تولیدی گز کشور انتخاب های گوناگونی می نمایند.

گز صادراتی پسته

به عنوان مثال می توان به برند تولید کننده ی گز دالمن اشاره کرد این واحد تولید کننده همچون سایر بخش های تولید کننده ی گز در اصفهان تولیداتی از قبیل انواع گز در مدل گزهای لقمه ای با آردی را تقسیم بندی کرده است و تنوع در تولیدات گز لقمه ای بالاتر می باشد، که به این ترتیب می توان تولیدات نوع گز لقمه ای ان را اینطور وصف کرد اعم از:

  1. گز لقمه ای پسته
  2. گز لقمه ای بادام
  3. گز لقمه ای مخلوط
  4. گز لقمه ای ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۳۸%
  5. گز لقمه ای ۴۰ گرمی، ۱۵۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی
  6. گز لقمه ای طرح آبرنگی
  7. گز لقمه ای طرح کلاسیک
  8. گز لقمه ای طرح کادویی

و اما اینکه انواع مدل گز صادراتی پسته ای این برند کدام می باشد می توان به وجود تک تک این انواع گز های نام برده شده از طرح های مختلف بسته بندی تا وزن با درصد های متفاوت ارائه داده شده تقسیم بندی کرد. که با توجه به نوع ذائقه های مختلف افراد انتخاب هایی از درصد های متفاوت گز پسته ای این برند می نمایند همچنین می توان گفت محصولات با درصد های معرفی شده از مغز پسته و سایر بصورت فله ای نیز ارائه می گردد.

گز صادراتی پسته

قیمت فروش گز ۳۸% دالمن عمده

فروش عمده انواع گز دالمن در این بخش همانطور که گفته شده به طور مستقیم از بخش تولیدی گز صورت می گیرد و در سراسر بازار کشور توزیع می گردد و بنابر وجود تنوع در محصولات هر یک را می توان با نرخ قیمت های فروش متفاوتی نیز انها را دید که در حال حاضر انتخاب صورت گرفته از گز صادراتی پسته ای دالمن تولیدات مدل ز پسته ای ۳۸% می باشد که در دو طرح آبرنگی با کلاسیک از بسته بندی قرار گرفته که نوع فله ای گز پسته ۳۸% نیز موجود می باشد.

گز صادراتی پسته

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید