مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش گز سکه ای صادراتی بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با طرز تهیه سنتی گزخرید بهترین گز سکه ای صادراتی اصفهان
گز کیلویی 25%

گز سکه ای صادراتی بلداجی را می توان  از میان انواع گز انتخاب کرد. بازار عرضه انواع گز های صادراتی در راستای تهیه این محصولات به کمک مواد اولیه متفاوت بسیار پر رونق است. در مرکز پخش، نمونه های مختلفی از انواع لقمه ای صادراتی و گز سکه ای صادراتی در نمونه ‌های مغزدار پسته یا بادام به مشتریان معرفی می گردد.

مرکز پخش گز سکه ای صادراتی بلداجی

آشنایی با طرز تهیه سنتی گز

آشنایی با طرز تهیه سنتی گز اگر تمایل به آشنایی با طرز تهیه سنتی گز را دارید با ما همراه باشید تا به توضیح این مراحل بپردازیم.

در مرحله اول برای تهیه گز سنتی سفیده های تخم مرغ را جدا کنید و در کاسه بریزید و  به کمک یک همزن برقی سفیده ها را آنقدر هم بزنید تا حدی که کاملاً سفت شوند.

در مرحله بعد درون قابلمه شکر و یک پیمانه آب بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و به قدری هم بزنید تا شکر به طور کامل در آب حل شود و رنگ شربت تغییر نماید.

در مرحله بعد باید گلوکز را به قابلمه اضافه کنید تا حدی هم بزنید که  حالت کشدار و غلیظ پیدا کند. مراقب باشید در تمام این مدت حرارت زیر قابلمه باید کم و ملایم باشد.

در مرحله بعد مقداری از مواد گز را بردارید و داخل آب یخ بریزید. اگز این ماده در  داخل آب یخ   حالت شکننده داشت وقت آن است که قابلمه را از روی حرارت بردارید و اگر اینطور نبود باید همچنان به هم زدن آن ادامه دهید.

در مرحله بعد دو قاشق از شهد گز را به همراه گلاب داخل سفید تخم مرغ بریزید  و سپس به کمک همزن سفیده های تخم مرغ را کمی هم بزنید.

در مرحله بعد سفیده های تخم مرغ را به شهد گز اضافه نمایید و مخلوط را مجدداً  هم بزنید تا به صورت یکنواخت در آید. هم زدن را حدود ۱۰ دقیقه ادامه دهید تا مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و در مرحله بعد قابلمه را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید و به کمک همزن برقی به هم زدن این مخلوط ادامه دهید تا حدی که مواد گز کاملاً سفت شوند. سپس می توانید از انواع مغز ها برای تزیین این محصول استفاده نمایید و مخلوط را از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا کمی خنک شود و بعد مقداری از مواد گز را بردارید و به کمک دست آن را شکل دهید. 

خرید بهترین گز سکه ای صادراتی اصفهان

خرید بهترین گز سکه ای صادراتی اصفهان برای خرید گز سکه ای  اصفهان در نمونه های صادراتی می توانید به مرکز عرضه اینترنتی این محصول مراجعه نمایید. گز سکه ای اصفهان در گروه بهترین  گز های صادراتی دسته بندی می شود و به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید گز سکه  ای اصفهان با  شرکت ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید