مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش گز پسته صادراتی بلداجی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاهی بر شیرینی گز از گذشته تا حالسفارش گز لقمه پسته بادام صادراتی اصفهان

نمایندگی ها و شعب اینترنتی نمونه هایی از گز پسته صادراتی را به شیوه آنلاین در بازار های استان تهران پخش می کنند این محصول در بسته بندی های چند تایی قرار داده می شوند و حتی به صورت فله ای هم خرید و فروش می گردند.

نمایندگی فروش گز پسته صادراتی بلداجی در تهران

نگاهی بر شیرینی گز از گذشته تا حال

نگاهی بر شیرینی گز از گذشته تا حال اولین فردی که شیرینی گز را در چندین قرن پیش تولید کرد محمد علی شکرچیان از استان اصفهان بوده است که از دوران صفویان این شیرینی بسیار خوشمزه در بین مردم ایران بسیار پرطرفدار بوده است.

شیرینی گز از گذشته تا به حال قدمتی بالغ بر ۴۵۰ سال دارد و یکی از سوغاتی های شهر اصفهان به شمار می آید. ریشه اصلی این شیرینی از عصاره گزانگبین است که هنوز هم به صورت های مختلف و سفارشی تولید می گردد.

همانطور که می دانید یکی از تنقلات شیرین و معروف ایرانی گز لقمه اصفهان است که امروزه در شهرهای گوناگون از جمله یزد، کرمان، همدان، چهار محال و بختیاری و غیره توسط کارخانه های سازنده به شیوه صنعتی تولید می گردد.

شیرینی گز از گذشته تاکنون توسط مواد اولیه مرغوب مانند تخم مرغ، پسته، هل، مغز بادام و گلاب به شیوه های سنتی و صنعتی تهیه و ساخته می شود که از لحاظ ارزش غذایی در بین تمامی افراد جامعه زبانزد است.

امروزه بسیاری از شرکت ها و کارگاه های تولید شیرینی انواعی از گز پسته ای، ساده و مغزدار را در بسته بندی های زیبا و با توجه به استاندارد های وزارت بهداشت وارد بازار های فروش می کنند.

سفارش گز لقمه پسته بادام صادراتی اصفهان

سفارش گز لقمه پسته بادام صادراتی اصفهان همه ساله با استفاده از روش های مستقیم و غیر مستقیم افرادی هستند که گز پسته ای اصفهان را به صورت عمده سفارش می دهند.

سفارش گز صادراتی توسط کشور های همسایه نظیر عراق، افغانستان، پاکستان و کویت امکان پذیر است که این امر باعث شده زمینه صادرات و واردات روز به روز افزایش پیدا کند.

این نوع گز ها پس از تولید در جعبه های بسیار شکیل و کاملا بهداشتی قرار می گیرند سپس در حجم انبوهی به بازار های جهانی صادر می گردند و یکی از مراکز بزرگ صادرات این محصول، کارخانه های استان اصفهان است که تاکنون توانسته اند نیاز جامعه را به خوبی تامین کنند.

اغلب گزهای لقمه ای، که دارای مغز پسته یا بادام هستند برای ارسال به کشور های خاورمیانه می توانند گزینه ای مناسب باشند زیرا طعم و مزه ای بسیار شیرین و خوشمزه دارند.

گز های لقمه ای به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند مشتریان زیادی را جذب خود کرده اند و به صورت غیر حضوری و اینترنتی این محصول را بطور کلی و عمده سفارش می دهند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید