مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع گز فله لقمه ای دالمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز شرکت زرمان ایرانیان دالمنانواع گز لقمه ای تولید شده دالمنتولیدات گز فله ای دالمننمایندگی فروش عمده انواع گز دالمن در ایران
خرید گز فله ای

خرید گز فله ای می تواند سفارشاتی از تهیه و خرید انواع و اقسام تولیدات متنوع گزها من جمله گزهای لقمه ای بوده باشد. فروش عمده گز فله لقمه ای این بخش هم از تولیدات گز فله ای دالمن انتخاب گردیده است.

خرید گز فله ای

تولیدات گز شرکت زرمان ایرانیان دالمن

همانطور که در بخش های قبل ارائه داده شده است این تولیدات گز شیرینی ایرانی در اصفهان همراه با مجموعه شرکت، کارخانجات و کارگاه های تولیدی گز بی شماری همراه بوده است. و هر یک از انها تولید کنندگان نمونه های متنوع و خوشمزه ای از این گزها بوده اند. پس هر تولید کننده ی گزی همراه با ارائه ی محصولات مختلف از انواع گزها با دیگر محصولات گزی بوده است. و این برند تولید کننده ی گز اصفهان دالمن نیز به همین ترتیب از دسته برندهای عرضه کننده ی بهترین و درجه یک ترین نوع گزهای صنعتی اعم از لقمه ای تا آردی با بالاترین کیفیت بوده است.

خرید گز فله ای

انواع گز لقمه ای تولید شده دالمن

موضوع این بخش که در ارتباط با فروش نوع گزهای لقمه ای بوده است باید اشاره کرد که تولیدات گز لقمه ای دالمن شامل درصد های مختلف از طعم های خوشمزه ی ترنجبینی، انگبینی بوده اند که به صورت سلفون های نیمه متالایز نیمه شفاف ارائه گردیده است. درصد با مغزهای تولیدی که از این گزهای لقمه ای دالمن می توان نام برد عبارتنداز:

  • گز لقمه ای پسته بادام ۱۰ درصد
  • گز لقمه ای پسته بادام ۱۸ درصد
  • گز لقمه ای پسته بادام ۲۸ درصد
  • گز لقمه ای پسته بادام ۳۸ درصد

تولیدات گز فله ای دالمن

فروش و پخش عمده ی گز این بخش از تولیدات گز دالمن مربوط به تولیدات گز فله ای ان بوده است. این گز فله ای لقمه ی دالمن طبق درصد های معرفی شده در بخش قبل عرضه می شود و می توان گفت که در کارتن های ۵ کیلویی همراه با دو بسته ی دو و نیم کیلویی روانه ی بازار مصرف می گردد. گزهای فله ای لقمه ی دالمن اعم از:

  • گز لقمه ای بادام فله ای
  • گز لقمه ای پسته فله ای
  • گز لقمه ای مخلوط فله ای

خرید گز فله ای

نمایندگی فروش عمده انواع گز دالمن در ایران

از لحاظ درجه های کیفی تولیدات گز دالمن باید گفت که در سطح تولیدات گزهای مرغوب و درجه یک چون برندهای برتر و محبوب گز اصفهان بوده است. علاوه بر این از نظر بسته بندی باید گفت که تنوع و زیبای را شامل می گردد. بنابراین سفارشات در تهیه و خرید عمده ی انواع گزهای دالمن در ایران را می توانید با نازلترین نرخ قیمت فروش در این نمایندگی تهیه و خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید