مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و پخش عمده انواع سوهان/سوهان گزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع سوهان در واحد های تولیدیتفاوت تولیدات سوهان با سوهان گزی در چیست؟مرکز تولید و پخش عمده انواع سوهان با سوهان گزی

عمده انواع سوهان و سوهان گزی که محصولات تولیدی متفاوتی هستند، در این بخش از مرکز تولید و فروش عرضه ی تولیدات متنوعی از این گروه محصولات در صورت های مختلف از بسته بندی با نرخ قیمت های متغیر و مناسب در سراسر کشور به فروش می رسد.

معرفی تولیدات انواع سوهان در واحد های تولیدی

سوهان همانند گز باز یکی از چندین و چند مدل شیرینی بوده است که در کشور تولید می گردد و این محصول نیز تولیدات مخصوص بخش استان قم بوده است. و همانند گروه تولیدات گز به زمان های دوری باز می گردد تولیدات این محصول(سوهان قم) همانند گز با برند های مختلف تولید کننده همراه بوده که علاوه بر ان از تولیدات متنوعی هم همراه می باشد. به این ترتیب که به گروه های تولیدی از سوهان های نباتی، کره ای با مخلوط معرفی می شود.

خب بخش اصلی از تولیدات سوهان در قم به سه مورد نام برده بر می گردد و مراحل بعد از تولید که در بازار به سوهان های مختلفی معرفی می شوند مربوط به نوع برش های سوهان باز می گردد که شامل سوهان های باقلوا، سوهان سکه ای، سوهان حبه ای، حبه گزی، شش ضلعی و دیگر طرح های برشی که در هر واحدی مجزا و متفاوت تهیه می شود مانند سوهان لقمه ای، سوهان آجیلی.

تمامی این انواع تولیدات نام برده از سوهان از نظر نوع بسته بندی به این ترتیب هستند که در ظروف فلزی بسته بندی و عرضه می شوند که طرح های جدید بسته بندی کادغذی کلاسیک بودند به ندرت مورد درخواست و تقاضا قرار می گیرند، بنابراین در طرح های جدید امروزی این تولیدات از قوطی سوهان فلزی با وزن های مختلف نیز تولید می شود تا تامین کننده ی درخواست های بازار خرید فروش بوده باشد.

گز سوهانی فله

تفاوت تولیدات سوهان با سوهان گزی در چیست؟

خب و اما تولیدات نوع سوهان با سوهان گزی، از تولیدات سوهان که در بخش قبل به معرفی ان پرداختیم به نمونه تولیدات ارائه شده پرداخته شد و می دانیم تولیدات سوهان از ارد گندم، جوانه ی گندم و برخی دیگر از مواد اولیه ی مصرفی در تولید بکار می رود در کنار ان سوهان گزی که از دو محصول مشترک گز با سوهان تهیه شده است می توان گفت که سوهان گزی دارای مغزی گز سفید بوده که با لایه ی پوشش سوهان روکش داده شده است. روکش سوهان همراه با تزیین پودر نارگیل و یا دانه کنجد می باشد و در برش های لقمه ای سلفون پیچ شده و صورت فله ای و پاکتی را به خود اختصاص داده است.

گز سوهان قربانی

مرکز تولید و پخش عمده انواع سوهان با سوهان گزی

در برخی از واحد های تولیدی گز می توان شاهد تولیدات انواع گز با گز سوهانی بوده باشیم، و همین طور در واحد های تولیدی سوهان باز به همین ترتیب تولیدات سوهان با سوهان گزی را دارا می باشد. در اصل می توان گفت سوهان گزی محصول مشترک گروه تولیدی سوهان با گز بوده و در این بخش و واحد تولیدی تولیدات انواع سوهان با سوهان گزی در نوع فله ای تا بسته بندی قوطی فلزی با نرخ قیمت مناسب اما متفاوت به فروش می رسد.

گز سوهانی فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید