مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز لقمه ای صادراتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی گز شیرینی خوشمزه ایرانیتولیدی بهترین گز پسته صادراتی اصفهان

گز از دسته شیرینی های سنتی اصفهان بوده که قدمتی طولانی داشته است و این نمونه از شیرینی دلپذیر، نه  تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا شناخته شده است.

به طوری که هر ساله مقدار عظیمی از این محصول، به عنوان گز صادراتی اصفهان تولید گردیده و برای فروش در داخل و خارج عرضه می گردد.

فروش انواع گز لقمه ای صادراتی اصفهان

معرفی گز شیرینی خوشمزه ایرانی

معرفی گز شیرینی خوشمزه ایرانی گز از شیرینی های پرطرفدار و مقوی بوده و از معدود شیرینی هایی است که برای تهیه آن از آرد و نشاسته و روغن استفاده نمی شود و همین امر آن را نسبت به نمونه های دیگر شیرینی متمایز خواهد کرد.

در حقیقت مواد اولیه گز شامل گزانگبین، شکر، سفیده تخم مرغ، هل، گلاب و مغز پسته یا بادام می باشد و ترکیبات این ماده خوراکی به گونه ای است که ماندگاری طولانی داشته، در حالی که هیچ گونه رنگ، اسانس و مواد نگهدارنده ای به آن اضافه نگردیده و به همین دلیل در گروه مواد غذایی سالم قرار گرفته است.

و اما لازم است بدانید که درجه مرغوبیت گز بستگی به مقدار گز انگبینی داشته که در آن مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع گزانگبین یا انگبین خوانسار از گون های کمیابی بوده که در حاشیه رشته کوه زاگرس یافت می شود و فقط مربوط به استان های اصفهان و چهار محال بختیاری می باشد و برای تهیه گز از شهد حشره ای که از شیره این گیاه تغذیه نموده، استفاده می گردد و امروزه به دلیل کاهش رویش گزانگبین و کمیاب شدن این حشره، از موادی چون شیر خشت و ترنجبین استفاده می نمایند.

اصولا گز ها از جمله شیرینی جات متنوعی می باشد که به صورت های  مختلفی نظیر گز لقمه ای، گز آردی، گز سکه ای و گز انگشت پیچ تولید گردیده است و  در میان  نمونه های تولید شده گز انگشت پیچ خاصیت چسبندگی کمتری دارد و اما امروزه به علت کمبود گزانگبین، موادی چون انگبین علفی، ترنجبین و عسل جایگزین آن گردیده اند.

تولیدی بهترین گز پسته صادراتی اصفهان

تولیدی بهترین گز پسته صادراتی اصفهان در حقیقت تولیدی گز اصفهان نمونه های مختلفی از گز را با کیفیت های متفاوت تولید می نماید، ولی نمونه های صادراتی این محصول از درصد بالایی گزانگبین برخوردار بوده و هم چنین مغزیجاتی که درون گز صادراتی استفاده می شود، از پسته های با کیفیتی بوده که در وسط گز استفاده می گردد و هر چه مقدار پسته موجود در گز از درصد بالاتری باشد، قیمت آن بیشتر شده و معمولا تولید کننده گز صادراتی از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و عموما گز های صادراتی با ۴۲ درصد پسته تولید می گردند و نمونه های مختلف آن را به صورت آردی و لقمه ای تهیه کرده و به عنوان بهترین کز اصفهان، برای فروش روانه بازار خواهد شد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید