مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز نیم کیلویی لقمه ای فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بسته بندی گز فله ای در واحد های تولیدیتولیدات پر شده از گز نیم کیلویی فله چگونه ست؟عرضه انواع گز نیم کیلویی فله ای لقمه ای+قیمت کارخانه

گز فله ای 42%

انواع گز فله ای که در نوع بسته بندی های متنوع ارائه می گردد از سمت واحد های تولیدی، در این بخش تولیدات گز نیم کیلویی فله ای پاکتی از نوع مغزدار و بی مغز لقمه ای با قیمت های متفاوت و مناسب برای بازار فروش عرضه می شود.

ویژگی های بسته بندی گز فله ای در واحد های تولیدی

واحد های تولیدی گز در قطب های تولیدی گز کشور در خود دارای تولیدات به خصوصی از گز ها بوده اند به این ترتیب نمی باشد که در هر روزی تولیداتی از نوع گز را داشته باشند بلکه در در نظر گرفتن تولیداتی خاصی از این محصول روزانه ان را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می کنند. پس به این ترتیب تولیدات این محصول برای خود دارای خصوصیت ها همراه با ویژگی هایی بوده است.

گز فله ای 42%

که در بخش های قبل به برخی از ویژگی های تولیدی این محصول اشاره کرده ایم و یکی از ویژگی های مدنظر قرار گرفته شده ی این بخش برای فروش و عرضه در بازار مربوط به تولیدات نوع بسته بندی گز در واحد های تولیدی بوده است. با وجود اینکه خصوصیت های اولیه ی در امر تولیدات گز بسیار بوده و به کار بسته شده است، این ویژگی بسته بندی محصول بوده که در پایان کار به کار گرفته می شود و طرح های مختلفی از سمت واحد های تولیدی ارائه می گردد.

گز فله ای 42%

پس به این ترتیب از خصوصیت ها و ویژگی های این بسته بندی گز فله ای در واحد های تولیدی می توان اینطور وصف کرد که نوع بسته بندی گز می تواند کادویی و یا فله ای بوده باشد که ویژگی گز کادویی در وزن های متفاوت ۱۰۰، ۲۵۰ الی ۵۰۰ گرمی بوده اند گه برگرفته از طرح های مختلف می باشند همراه با ان تولیدات فله ای می توان صورت های فله ای پر شده در کارتن ها و یا پک هایی در نوع پاکت هایی به وزن های ۱۰۰۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی بوده اند که انتخاب های متفاوتی برای پر کردن در واحد تولیدی انجام می گیرد.

گز لقمه صادراتی

تولیدات پر شده از گز نیم کیلویی فله چگونه ست؟

خب یکی از انتخاب های این بخش از تولیدات فله ای گز مربوط به بسته بندی فله ای پاکت های نیم کیلویی و یا ۵۰۰ گرمی بوده اند، گرچه وزن ۵۰۰ گرمی در بین بسته بندی کادویی با فله ای وجود دارد، نوع کادویی ۵۰۰ گرمی گز بصورت یکدست در جعبه چیده شده است در حالی که نوع فله ای درهم داخل پاکت ریخته شده و پلمپ می گردد. تولیداتی که از گز فله ای نیم کیلویی لقمه ای ارائه شده می تواند تهیه شده از گز لقمه ای روکشدار سوهانی بی مغز و یا گز های مغزدار پسته ای، مخلوط و بادام با درصد های گوناگون بوده باشد.

گز لقمه

عرضه انواع گز نیم کیلویی فله ای لقمه ای+قیمت کارخانه

عرضه ی انواع گز این بخش همراه با مجموعه گروه های تولیدی مختلف از گز های فله ای تا گز های کادویی در وزن های متنوع را تشکیل داده که تامین کننده ی نیاز و درخواست بازار مصرف کننده بوده باشد و حال شما خریداران عمده ی این گز فله ای نیم کیلویی لقمه ای در انواع گروه های تولیدی می توانید با این بخش و مجموعه در ارتباط باشید و به طور مستقیم با قیمت کارخانه خریداری نماید.

گز آردی فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید