مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی عسلی ۴۰ درصد پسته تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع گز در ایران بیشتر آشنا شویدمرکز خرید بهترین گز آردی آجیلی تبریز
گز کیلویی 25%

قیمت گز آردی تبریز چقدر است؟ طبیعتا نمی توان یک رقم خاص را به عنوان پاسخ این سوال بیان کرد‌؛ چرا که عوامل زیادی بر آن تاثیر می گذارند. به عنوان مثال قیمت گز آردی عسلی ۴۰ درصد پسته تبریز با نمونه های مشابه ساده یا دارای مغز بادام متفاوت است. 

قیمت گز آردی عسلی 40 درصد پسته تبریز

با انواع گز در ایران بیشتر آشنا شوید

با انواع گز در ایران بیشتر آشنا شوید گز، یکی از مشهورترین و خوشمزه ترین شیرینی های سنتی ایرانی به شمار می رود. هر چند که اغلب مردم با شنیدن این ماده خوراکی به یاد اصفهان می افتند؛ اما امروزه در نقاط مختلف کشور، شاهد تولید انواع و اقسام گز می باشیم.

انواع گز را می توان به چند دسته کلی لقمه ای، آردی، سوهان گزی، گز شکلاتی، گز عسلی و مواردی از این قبیل تقسیم نمود. علاوه بر این ارقام مختلف گز، ممکن است‌‌؛ ساده یا مغزدار باشند. 

به طور کلی برای آشنایی با انواع گز در ایران، باید این محصول را از لحاظ مواد تشکیل دهنده، درصد هر یک از آنها، نوع ماده شیرین کننده، مغزدار بودن و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار داد. 

لازم به ذکر است که گز اصل از عصاره گز انگبین که شهد درختچه ای با همین نام است؛ به دست می آید. این شهد، ماده ای شبیه عسل بوده و در نتیجه تغذیه حشره ای به نام انگبین از شیره درخت، حاصل می شود. طبیعتا چنین گزی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد؛ البته قیمت آن نیز نسبتا گران می باشد. 

مرکز خرید بهترین گز آردی آجیلی تبریز

مرکز خرید بهترین گز آردی آجیلی تبریز مرکز خرید گز آردی آجیلی تبریز، یکی از بهترین های حوزه خود را ارائه می دهد. همان طور که از نام محصول تا حدودی مشخص است؛ برای تهیه گز آجیلی از انواع مغز دانه ها استفاده می گردد.  به طور کلی گز آردی با درصد پسته بالا (به عنوان مثال چهل درصد) بسیار محبوب می باشد؛ اما گزهای مغز بادام، گردو، فندق و مواردی از این قبیل نیز طرفداران خاص خود را دارند. 

بهترین گز آردی آجیلی تبریز از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده است. تبریز از جمله شهرهای مسافر پذیر ایران می باشد و به همین دلیل تهیه شیرینی های سنتی ایرانی در این خطه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. 

گز آردی از لحاظ مواد اولیه و روش تولید کاملا مشابه گز معمولی است؛ با این تفاوت که در هنگام شکل دادن به خمیر، آن را به اشکال گوناگون در می آورند. همچنین به جای بسته بندی پلاستیکی، گز را در آرد فراوان می غلتانند‌‌‌؛ انجام این کار باعث حفظ رطوبت گز می شود. به این ترتیب خشک نشده و تازگی خود را حفظ می کند. 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید