مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید انواع گز آردی مغز پسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

صورت های متفاوت از تولیدات گز آردی چیست؟پرفروش ترین نوع تولیدات گز آردی در بازارتولید و خرید انواع گز آردی پسته+بادام+مخلوط با قیمت مناسب

گز آردی فله ای

انواع گز آردی که در صورت های مختلف از تولیدات ارائه می گردد این بخش همراه هستیم با معرفی و ارائه ی تولیدات گز آردی مغز پسته ای و دیگر مغزیجات با درصد های متفاوت در نوع فروش فله ای و بسته بندی که با قیمت خرید های مناسب برای هر بازار پیشنهاد می گردد.

صورت های متفاوت از تولیدات گز آردی چیست؟

انچه از تولیدات گز از گذشته تا به امروز تهیه تولید و به بازار عرضه شده است مربوط به تولیدات مدل برش های گزی چون گز لقمه ای و گز آردی بوده است که البته در برخی از واحد های تولیدی شاهد تولیدات نوع گز سکه ای نیز هستیم. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز آردی بوده است. این محصول تولیدی از گز آردی همانطور که از نام ان پیداست باید در آرد مخصوص به خود غوطه ور گردد تا منجر به حفظ نرمی و تازگی گز گردد و این دلیل هم بخاطر نداشتن نوع سلفون بسته بندی تک نفره بوده که گز لقمه ای بنابر دارا بودن این سلفون از نوع این گز متمایز تر می باشد.

گز آردی فله ای

گرچه نوع گز لقمه ای دارای تنوع کاری بالایی بوده است، این تنوع در تولیدات گز آردی نیز به چشم می خورد و از تولیدات گز آردی می توان به گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت اشاره کرد که در اشکال هندسی دایره ای شکل با نوع گز آردی برش مربعی همراه بوده است. این محصول با اینکه در درجه ی اول باید در نوع بسته بندی های وکیوم شده ی کادویی ارائه گردد، هستند برخی از واحد های تولیدی که در نوع تولیدات گز فله ای آردی هم عرضه می نمایند و این گز فله ای آردی همان صورت تولیدات گز آردی مدل بسته بندی از طعم مختلف با درصد متفاوت مغز ها را تشکیل داده است.

گز و سوهان

پرفروش ترین نوع تولیدات گز آردی در بازار

مدل گز لقمه ای اعم از گز لقمه ای بی مغز و مغزدار از جمله گز های پرفروش هر بازار پخش و فروشی در کشور و بازار های جهانی بوده است. بعد از این گز لقمه ای نوع گز آردی مدل پرفروش این محصول بشمار می رود که در درجه ی نخست تولیدات گز آردی گلدرشت مورد پسند عموم بوده، به این دلیل که صورتی از تولیدات گز سنتی بشمار می رود و بعد از ان گز آردی گلریز. البته این تفاوت در درخواست های خرید بستگی به نوع تقاضای بازار مصرف کننده دارد و هر بخشی از بازار با درخواست های متفاوت سفارشات را به ثبت می رساند. همانطور که گفته شد گز آردی پرفروش، نوع گز آردی پسته ای، مخلوط و بادام از درصد های پایین تا بالا چون گز آردی ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% و ۴۲ درصد می باشد.

گز آردی فله ای

تولید و خرید انواع گز آردی پسته+بادام+مخلوط با قیمت مناسب

این بخش یکی از واحد های تولید کننده ی گز اصفهان می باشد بنابراین تولیدات هر گونه از انواع گز ها برای بازار های مختلف فروش در کشور ارائه می گردد با قیمت های متفاوت اما مناسب بازار های پخش متعدد در کشور. حال برای تهیه و تولید گز آردی مغز پسته ای از درصد های متفاوت می توانید در این بخش درخواست های خود را به ثبت رسانید که در نوع گز آردی گلریز با گلدرشت تولید می گردد نوع فله ای تا بسته بندی شده.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید