مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان گز لقمه ای پسته قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل سوهان گز لقمه ای در بازارمرکز فروش عمده گز سوهان و سوهان قم
سوهان گز پسته ای

سوهان گز پسته ای

سوهان گز پسته ای که مربوط به تولیدات نوع گز سوهانی های بخش استان قم بوده است در این بخش در بسته بندی های فلزی با وزن های مختلف البته قیمت فروش های متفاوت از سایر تولیدات سوهان گزی در این مرکز بصورت سراسری در بازار کشور عرضه می گردد.

انواع مدل سوهان گز لقمه ای در بازار

بازار تنقلات شیرین را بازاری می توان همراه با اقسام گوناگونی از محصولات رنگارنگ و متنوع دید که هر یک مربوط به تولیدات بخش های مختلفی از بازار کشور هستند و تمامی این انواع تنقلات شیرین در فصل های مختلف سال پرطرفدار و پرفروش بوده اند. در این بخش انچه از این تنقلات شیرین عرضه ی بازار مصرف می گردد در ارتباط با تولیدات نوعی از شیرینی های خاص کشور بشمار می رود که یکی از انها گز نام برد دیگری سوهان می باشد که گز مربوط به قطب های چون اصفهان بلداجی بوده است و سوهان نیز مربوط به تولیدات بخش قم محسوب می گردد. و می دانیم که تولیدات نوع گز اصفهان بلداجی از تنوع بالایی برخودار بوده که به دو گروه از تولیدات گز مغزدار با بی مغز تقسیم بندی می شود.

سوهان گز پسته ای

اما می پردازیم به موضوع اصلی این بخش که در ارتباط با تولیدات سوهان گز در بازار می باشد. سوهان گز را می توان محصولی مشترک بین گز و سوهان دید که در ترکیب با یکدیگر این محصول تهیه و تولید گشته است، لایه ای از مایه ی گز با روکش سوهان همراه می باشد که در بین تولیدی های سوهان گز بخش اصفهان بلداجی نمونه های ساده و بدون مغز عرضه می شود اما در بین تولیدات سوهان گز قم می توان به نوع مغزدار ان اشاره کرد که بصورت مغز پسته ای تهیه می شود. از نمونه های رایج گز سوهان اصفهان در بازار می توان به برندهای مختلفی اشاره کرد که عبارتنداز:

  • سوهان گز لقمه ای قربانی
  • سوهان گز لقمه ای طلایی
  • سوهان گز لقمه ای مرداویج
  • سوهان گز لقمه ای کرمانی
  • سوهان گز لقمه ای شاه نشین
  • سوهان گز لقمه ای دالمن
  • سوهان گز لقمه ای معراج و آنتیک

و … . تولیدات سوهان گز لقمه ای پسته ای قم نیز به هیمن ترتیب همراه با برندهای مختلفی همراه بوده اند اما این سوهان گز لقمه ای قم بنابر وجود نوع مغزدار بودن ان و با استفاده از روغن حیوانی و کره ای که در تولید ان مصرف می شود از نرخ قیمت های فروش بالایی نیز برخودار هستند تا نمونه های ساده و معمولی که در بخش اصفهان تهیه و تولید می گردد.

سوهان گز پسته ای

مرکز فروش عمده گز سوهان و سوهان قم

پس به این ترتیب در این مرکز فروش که عمده محصولاتی از قبیل انواع گز لقمه ای و سایر انواع دیگر تولیدات گزها به همراه سوهان گز از جمله تولیدات بخش اصفهان بلداجی عرضه می گردد محصولات تولیدی بخش قم از جمله انواع سوهان با سوهان گزی های لقمه ای ان نیز به فروش می رسد، پس می توانید برای خرید عمده تولیدات از انواع سوهان تا سوهان گزی های قم با ما در ارتباط باشید مانند:

  • سوهان حبه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان تخت
  • سوهان میکس
  • سوهان یوخه

سوهان گز پسته ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید