مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز کیلویی اصفهان+کارتن ۵ کیلوگرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی و دسته بندی تولیدات انواع گز کیلویی اصفهانفروش انواع گز کیلویی+کارتن 5 کیلوگرمی در بازار کشور

گز زعفرانی پسته

انواع گز اصفهان که از تولیدات متنوع گز لقمه ای و گز آردی بوده است، در نوع تولیدات گز کیلویی، فله ای در این بخش از بسته بندی کارتن های فله ی ۵ الی ۶ کیلوگرمی با نرخ قیمت های فروش مناسب برای تمامی بخش های مختلف از بازار کشور عرضه می شود.

معرفی و دسته بندی تولیدات انواع گز کیلویی اصفهان

معرفی بخش دیار نصف جهان ایران، اصفهان را می توان وصفی کرد از مجموعه اثار تاریخی باستانی بسیاری که دارا بوده و مجموعه سوغات از صنایع دستی تا سوغاتی از خوراکی های خوشمزه و بی نظیری که شامل می شود همگی برای خود دوستداران و طرفداران بی شماری را دارا بوده و می توان گفت مجموعه گروه های مختلف از انسان های را در فصل های مختلف از سال پذیرای این مسافران و گردشگران می باشد.

گز سوهانی فله

پس از نقاط مختلف کشور تا جهان شاهد ورود انها به این دیار نصف جهان هستیم. و انجه در این بخش معرفی می گردد از سوغات این دیار نصرف جهان می توان به تولیدات نوعی از شیرینی های مخصوص این منطقه اشاره کرد که جزء تولیدات اصیل، سنتی و مرغوب و باکیفیت ترین ها در کشور محسوب می شود که بنام شیرینی گز معرفی می گردد. این شیرینی گز اصفهان که به زمان های بسیار دور پادشاهان گذشته بر می گردد تا به امروز در حال تهیه و تولید و عرضه در بازار فروش می باشد به گونه ای که در بخش تولیدات انبوه و عمده این تولیدات نیز روانه ی بازار های جهانی نیز می گردد.

گز فله ای

معرفی و دسته بندی از تولیدات انواع گز اصفهان را نام می بریم از تولیدات انواع گز لقمه ای تا انواع گز آردی که هر کدام از این دو مدل گز نام برده برای خود دنیای از تنوع در تولیدات گز هستند، ویژگی های مشترک از تولیدات نوع گز لقمه ای با گز آردی را می توان شامل درصد های مختلف از مغز مصرفی پسته، بادام با مخلوط نام برد، همراه با ان طعم انگبین های گیاهی که براساس ذائقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند می توان نام برده و ویژگی دیگر مربوط به نوع بسته بندی این دو گروه گز تولیدی بوده که هر دو در صورت های متفاوت بسته بندی و عرضه می شود.

بازار گز

پس نوع بسته بندی از گز شامل دو بخش بسته بندی گز کادویی با گز کیلویی بوده است. این گز کادوی که صورت های متنوع از طرح های مختلف با وزن های متفاوت را شامل می شود که از مدل های مختلف گز لقمه ای و آردی پر شده اند و اما تولیدات گز کیلویی، گز کیلویی نوع گز لقمه ای بصورت سلفون پیج های تک نفره در نوع پاکت هایی به وزن های یک کیلوگرمی تا نیم کیلویی و یا همان نوع فله ای در کارتن ها پر می شوند اعم از گز کیلویی فله ای کارتن ۵ کیلوگرمی و یا ۶ کیلوگرمی.

گز فله ای

ولی نوع گز فله ای اردی، این گز کیلویی آردی در درجه ی اول در نوع آرد مخصوص به خود غوطه ور شده همراه با ان در پک های نیم کیلویی تا ۳ کیلوگرمی بسته بندی می شوند که حال در کارتن های مادر به وزن های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی پر می شوند.

فروش انواع گز کیلویی+کارتن ۵ کیلوگرمی در بازار کشور

فروش انواع گز کیلویی، فله ای اصفهان براساس معرفی های صورت گرفته در بخش قبل می باشد که در این مرکز فروش نیز در انواع گوناگون از تولیدات این گز کیلویی به فروش می رسد، در تمامی بخش های مختلف از بازار کشور، این فروش انواع گز کیلویی اصفهان نوع تولیدات گز کیلویی لقمه ای از نمونه های سفارشات صادراتی بوده است ولی نوع فله ای گز آردی برای بازار های صادراتی مشکل و امکان پذیر نمی باشد که همان صورت های تولیدی از گز آردی بسته بندی شده خریداری می گردد.

گز پسته ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید