مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بخش مرکزی تولید گز سوهان صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات سوهان گزی از چند مدل است؟درخواست های صادراتی تولید سوهان گز چیست؟مرکز تولید انواع گز و سوهان گزی صادراتی

تولید گز در ایران در قطب های تولیدی گز چون اصفهان و بلداجی تهیه می شود که این بخش نیز یکی از مرکز های تولید کننده ی سوهان گزی در نوع تولیدات صادراتی و بازار های پخش داخلی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

تولیدات سوهان گزی از چند مدل است؟

تولیدات گز را اگر بخواهیم معرفی بکنیم که از چند دسته تهیه و تولید شده اند می توان اینطور وصف کرد که شامل دو گروه تولیدی گز لقمه ای و گز آردی بوده اند حال هر یک از این دو گروه تولیدی باز برای خود به چند بخش تولیدی تقسیم بندی می شوند از جنبه های مختلف در تولید که بستگی به طعم گز، نوع مغز مصرفی، درصد مغز، نوع بسته بندی و … که از عوامل اصلی در تهیه و تولید گز به کار می رود.

می پردازیم به گروه تولیدی گز لقمه ای که از جمله گروه های گزی پرطرفدار و پرفروش در بازار کشور بوده اند. این گز لقمه ای به دو بخش گز لقمه ای مغزدار و گز لقمه ای بدون مغز بوده است. در نوع تولیدات گز لقمه ای مغزدار می توان این گز را در سه نوع مغز تهیه کرد که مشهور به گز پسته ای، گز بادامی با گز مخلوط هستند البته با درصد هایی چون گز مغزدار ۱۰% تا ۴۲% را در برمی گیرند. و همین طور همراه با ترکیب یکی از طعم انگبین های گیاهی هستند.

و اما گروه تولیدی مربوط به تولیدات گز لقمه ای بدون مغز (گز بی مغز) این گروه تولیدی از گز معرفی شده به گز لقمه ای سفید با گز لقمه ای روکشدار سوهانی. گز لقمه ای سفید که برش های لقمه ای شکلاتی را دارند در نوع فله ای عمده به فروش می رسد. در نوع تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهان به سه مدل بسته بندی چون فله ای، پاکتی با بسته بندی کادویی ارائه می گردد.

این گز لقمه ای بی مغز با روکش سوهانی را می توان از جمله گروه تولیدی گز پرطرفدار و پرفروش در بین این گروه تولید کننده ی گز بدون مغز محسوب می شود. و اینکه تولیدات سوهان گزی از چند مدل بوده اند همگی در یک نوع تهیه و تولید می شوند ولی از نظر بسته بندی می تواند هر یک از مدل های معرفی شده پر شده باشد که عمده درخواست ها برپایه ی تولیدات گز سوهان فله ای با گز سوهان پاکتی یک کیلویی می باشد.

گز سوهانی فله

درخواست های صادراتی تولید سوهان گز چیست؟

خب با اینکه گز ایرانی بسیار عمده و انبوه هر ساله روانه ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی می گردد. یکی از درخواست های صادراتی از گروه تولیدات گز مربوط به تولیدات گز با روکش سوهان بوده است. گز لقمه ای سوهانی در بازار های صادراتی انچه از تولیدات این محصول درخواست و خریداری می گردد مربوط به گروه تولیدات گز سوهان لقمه ای با بسته بندی های پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی بوده اند که در بخش های خاصی از بازار های صادراتی نیز خواهان نوع تولیدات فله ای هستند.

گز سوهان قربانی

مرکز تولید انواع گز و سوهان گزی صادراتی

بنابر وجود بخش های مرکزی تولید کننده ی بسیار در قطب های تولیدی گز  کشور این بخش را نیز یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در قطب تولیدی گز اصفها ن معرفی می کنیم که تولیدات سوهان گزی لقمه ای باکیفیت از تولیدات نوع فله ای تا بسته بندی پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی به وزن کارتن های ۶کیلوگرمی با قیمت های مناسب ارائه می گردد.

گز فله ایگز فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید