مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز ۴۲ درصد پسته شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات گز پسته ای 42% شاهکارقیمت فروش محصولات گز شاهکار اصلی بلداجی
گز فله ای

انواع گز پسته شاهکار که تهیه شده از درصد های مختلف مغز پسته می باشد، در این بخش از فروش عمده تولیدات گز ۴۲% لقمه ای آردی بصورت فله ای و بسته بندی شده در سراسر بازار های کشور عرضه می شود.

لیست انواع تولیدات گز پسته ای ۴۲% شاهکار

موضوع این بخش را ادامه می دهیم با برند تولیدی گز پایتخت ایران بلداجی بنام گز شاهکار که در گذشته به نام گز اصلی بلداجی عرضه میشد ولی به دلایلی از گز اصلی به گز شاهکار اصلی تغیر نام داد و امروزه نیز شاهد رشد روز افزون تقاضای بازار مصرف از تولیدات این شرکت تولیدی گز شاهکار هم در بازار داخلی و هم بازار های صادراتی هستیم. انچه از تولیدات گز در این مجموعه ارائه می گردد همگی مربوط به تولیدات گز در مدل های گز لقمه ای با گز آردی بوده و تنها محصول متفرقه ای که در این شرکت تولید می شود مربوط به تولیدات سوهان عسلی در نوع سوهان عسلی تخت با سوهان عسلی لقمه ای می باشد.

و اما تولیدات مربوط به گز شاهکار و همانطور که گفته شد همان مدل گز های لقمه ای با آردی در تنوعی از طعم های گوناگون انگبین های گیاهی با درصد های متفاوت مغز ها بوده اند که البته شامل طرح های متنوع از بسته بندی های کادویی را نیز دارا می باشد. موضوع در ارتباط با تولیدات نوع گز ۴۲ درصد شاهکار می باشد و طبق گفته های پیشین خود این گز دارای درصد های متفاوت گز مغزدار ۱۰ درصد الی ۴۲ درصد بوده است.

این مدل های تولیدی از گز ۴۲ درصد شاهکار برگرفته از نوع گز لقمه ای با آردی بوده که نوع مغز مصرفی از مغز پسته ای بوده است و طعم های ارائه شده شامل گز انگبینی با طعم عسل بوده که البته گز ترنجبینی و شیرخشتی یکی دیگر از طعم های ارائه شده می باشد. و اما نوع و مدل گز آردی ۴۲ درصد شاهکار که همان طعم های سنتی و اصیل از انگبین های گیاهی را دارا بوده در کنار ان برش های گز آردی گلریز با گلدرشت را هم دارا بوده است. با اینکه درصد بالایی را تولیدات گز گلریز شامل می شود نوع گز گلدرشت هم در لیست تقاضاهای بازار مصرف وجود دارد و تولید می گردد.

قیمت فروش محصولات گز شاهکار اصلی بلداجی

پس به این ترتیب فروش انواع گز پسته شاهکار متشکل از تولیدات گز لقمه ای با گز آردی از درصد های متفاوت بوده است که در این بخش معرفی کوتاه و مختصری از تولیدات گز ۴۲ درصد پسته ای شاهکار ارائه شده است. علاوه بر تولیدات بسته بندی شده ی این گز نوع گز فله ای این محصول ۴۲ درصد پسته ای را نیز می توانید در بین تولیدات گز لقمه ای تهیه نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید