مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز و گز سوهان نیم کیلویی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های ارائه شده از بسته بندی نیم کیلویی گز و گز سوهانعمده فروشی تولیدات گز اصفهان در سراسر کشور
صادرات سوهان گزی

گز و گز سوهان اصفهان که در صورت های گوناگونی از بسته بندی ها به بازار ارائه شده است در این بخش فروش تولیدات از نوع بسته بندی پاکتی نیم کیلویی، کادویی و … برای بازار های مختلف پیشنهاد می گردد که جهت سفارشات خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

مدل های ارائه شده از بسته بندی نیم کیلویی گز و گز سوهان

محصولات تولیدی از گز را می توان به دسته های متنوعی از تولیدات تقسیم بندی کرد که هر یک برای خود دارای ویژگی های منحصر به فرد یا خاصی از تولیدات را دارا هستند. و این تنوع کار تولیدات گز در درجه ی اول به نوع و مدل برش گزی مربوط می گردد در کنار ان درصد گز با طعم های لحاظ شده از دیگر خصوصیت های تولیدی گز بوده، همراه با نام های تجاری مختلفی که این محصول را در بازار ارائه می دهند. پس براساس وجود شرکت های تولید کننده ی بسیاری می توان این محصول را با اسامی گوناگونی در بازار خرید فروش دید و تهیه کرد.

گز سوهان قربانی

یکی دیگر از خصوصیت هایی که در تولیدات گز لحاظ می گردد مربوط به نوع بسته بندی این محصول می باشد پس دارای صورت های گوناگونی از بسته بندی ها بوده اند، به این ترتیب که هر شرکت تولید کننده ای براساس سلیقه های متفاوت خود و بررسی نوع تقاضای بازار خرید از مدل های بسته بندی طرح های گوناگون با وزن های متفاوتی را به بازار ارائه نموده اند. و اگر بخواهیم معرفی کوتاه و محتصری از این مدل های بسته بندی گز در بازار را نام ببریم عبارتنداز:
  1. گز بسته بندی پاکتی ( یک کیلویی، نیم کیلویی، ۸۰۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی)
  2. گز بسته بندی کادویی ( ۴۰ گرمی، ۱۵۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی و … )
  3. گز بسته بندی کادویی طرح ( رویال، کلاسیک، ترمه، خاتم و … )

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز بسته بندی پاکتی بوده است و همانطور که در بخش قبل نام بردیم در وزن های مختلف این بسته بندی پاکتی ارائه شده و تولیدات پر شده از گز در این بسته بندی ها انواع گز سوهانی با انواع گز از درصد های مختلف را شامل می گردد. پرفروش ترین نوع بسته بندی های پاکتی هم در بازار های داخلی و هم بازار های صادراتی مربوط به تولیدات بسته بندی پاکتی نیم کیلویی با یک کیلویی می باشد. البته نوع بسته بندی پاکتی نیم کیلویی را اغلب برای نوع محصول گز سوهانی لحاظ می کنند.

گز سوهانی فله

عمده فروشی تولیدات گز اصفهان در سراسر کشور

اگر گذری در بازار گز اصفهان داشته باشید دیده اید که انواع و اقسام گوناگون از برند های تولید کننده ی گز در این بازار بزرگ توزیع گردیده و هر یک با طرح های مختلف و زیبا بسته بندی گز را ارائه داده اند و این بخش نیز یکی از مرکز های فروش انواع گز اصفهان در سراسر بازار کشور بوده پس تهیه ی هر نوع گز و گز سوهان اصفهان در نوع بسته بندی های نیم کیلویی و یا یک کیلویی با طرح های نام برده شده از بسته بندی های کادویی بنابر وجود بازار های مختلف فروش در کشور پیشنهادات متفاوتی از تولیدات ارائه می گردد.

گز سوهان قربانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید