مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی بادام نارگیل فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های تولیدی انواع گز آردی فله ایویژگی های تولیدی گز آردی بادام نارگیلقیمت فروش گز آردی فله ای+مغزدار
گز فله ای

انواع گز ایران که متشکل از تولیدات متنوع گز بخش اصفهان بلداجی بوده است، در این بخش همراه هستیم با فروش تولیدات گز آردی با مغز بادام و طعم نارگیل در نوع فله ای با قیمت مناسب بازار پخش و فروش در کشور.

طعم های تولیدی انواع گز آردی فله ای

گز نوعی از شیرینی های ایرانیان از زمان های بسیار دور تا به امروز بوده است که امروزه با همان طعم و کیفیت قدیمی در حال تولید و عرضه هستند. و می دانیم که هر نوع شیرینی تولیدی برای خود برگرفته از طعم و مزه ی ویژه و خاصی بوده است که گز نیز به همین ترتیب بوده از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای بررخوردار می باشد. خب شیرینی گز از وجود انگبین های گیاهی طعم دار می شود و بنابر رویش خود رو در مناطقی چون اصفهان و بلداجی منجر به مستقر شدن واحد های تولیدی در این دو منطقه گردیده است که لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص دادند.

گز فله ای

خب از دسته بندی طعم های تولیدی در بین گز ها چون گز لقمه ای و آردی که متشکل از طعم های انگبین های گیاهی بوده اند می توان به این موارد اشاره کرد که طعم هایی چون گز انگبینی، شیرخشتی، ترنجبینی، بیدمشکی، زعفرانی با گز طعم عسلی را می توان نام برد که در بین هر واحد تولید کننده ای نوعی از طعم های نام برده برای گز مصرف می شود. البته در طعم های صنعتی نیز می توان به طعم های گز میوه ای با طعم گز کاکائویی و یا گز طعم زنجبیلی و نارگیلی اشاره کرد که اساس سفارشات تقاضای بازار مصرف کننده برپایه ی تولیدات گز با طعم سنتی انگین های گیاهی بوده است.

گز فله ای

حال در بین تولیدات گز آردی انچه از طعم های تولیدی این گز آردی فله ای عرضه شده است مربوط به همان طعم های نام برده در بخش قبل می باشد که البته در نوع طعم های صنعتی هم گز آردی نارگیلی هم عرضه می شود.

ویژگی های تولیدی گز آردی بادام نارگیل

خب از ویژگی های تولیدی این گز آردی با طعم نارگیل، می توان دید که همان خصوصیت های گز آردی با برش های گلریز و گلدرشت همراه بوده که در آرد مخصوص به خود قرار می گیرند، و این گز آردی با مغز بادام و نارگیل از تولیدات گز آردی مغزدار ۱۰% بوده است که در نوع برش مربعی(خشتی) در نوع فله ای عرضه می گردد که شامل تولیدات گز بادام نارگیل لقمه ای ۱۰% نیز بوده است و تمامی این موارد نام برده از تولیدات گز نارگیل آردی و لقمه ای صورت هایی از تولیدات گز کیلویی محسوب می شوند.

صادرات گز به امارات

قیمت فروش گز آردی فله ای+مغزدار

قیمت فروش گز در بازار براساس تنوع کاری تولید شده می توان گفت متغیر بوده اند، و همین طور از نظر درصد مغز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند که درجه ی کیفی در تولیدات نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند و این قیمت فروش برای نوع تولیدات گز لقمه ای با آردی متفاوت بوده است و گز آردی فله ای از قیمت گز لقمه ای فله ای گران تر می باشد که در این بخش تولیدی می توانید با قیمت های مناسب از تولیدات باکیفیت و به روز گز تازه بهره مند گردید.

گز لقمه صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید