مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی مخلوط پسته بادام ۳۰%

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات گز مخلوط پسته بادامنوع تولیدات گز مخلوط 30% چگونه ست؟فروش انواع گز آردی مخلوط پسته بادام 30%
گز لقمه صادراتی

گز لقمه صادراتی

قیمت گز آردی با قیمت گز لقمه ای تا حدودی می توان متفاوت دید که بصورت عمده و با قیمت های فروش مناسب این تولید گز آردی مخلوط پسته بادام ۳۰% در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده عرضه می گردد.

معرفی انواع تولیدات گز مخلوط پسته بادام

معرفی از تولیدات انواع گز در قطب های تولیدی گز کشور من جمله اصفهان بلداجی که دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات این محصول بوده است برگرفته از تولیدات نوع گز های مغزدار و بی مغز در مدل برش های گزی لقمه ای و گز آردی و می دانیم و طبق گفته های پیشین خود وجود هر یک از این دو مدل گز تولیدی به چند بخش تولید گز تقسیم بندی می شود.

گز لقمه صادراتی

موضوع این بخش در ارتباط با معرفی انواع تولیدات گز در ارتباط با تولیدات گز مغزدار بوده است و این گروه تولیدات از گز مغزدار ارائه شده شامل گز مغزدار لقمه ای با گز مغزدار آردی بوده است که دسته بندی از این دو گروه تولیدی شامل گز مغزدار اعم از گز پسته ای، مخلوط و بادام بوده است که برای تولیدات گز لقمه ای و آردی صدق می کند. ویژگی که در تولیدات گز مغزدار به کار می رود این بوده که همراه با درصد های متفاوتی هستند اعم از گز مغزدار ۱۰%، ۲۰%، ۳۰%، ۳۲% و درصد های بالاتر چون گز ۴۲ درصد. البته درصد های تولیدی در بین هر واحد تولیدی متفاوت می باشد.

گز لقمه صادراتی

و دیگر ویژگی های تولیدی از این گز مخلوط پسته بادام تولیدات در نوع گز فله ای/کیلویی با گز بسته بندی کادویی می باشد و اینکه همراه با طعم های مخصوص از انگبین های گیاهی بوده اند اعم از تولیدات گز مخلوط ترنجبینی، بیدمشکی، که در تولیدات خاص از طعم های انگبینی، زعفرانی و یا طعم های میوه ای چون نارگیلی نیز تهیه و تولید می گردد.

نوع تولیدات گز مخلوط ۳۰% چگونه ست؟

خب همانطور که جهت معرفی از تولیدات گز مخلوط در بخش قبل ارائه ای از تولیدات صورت گرفته شده دادیم گفتیم که یکی از ویژگی ها در امر تولید مربوط به درصد های لحاظ شده در مصرف مغزیجاتی چون پسته و بادام بوده که گز مخلوط پسته بادام ۳۰% یکی از مجموعه تولیدات این واحد تولیدی محسوب می شود و در نوع تولیدات گز مخلوط ۳۰% لقمه ای با آردی بوده که تولیدات فله ای در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی با ۵۰۰ گرمی بوده اند و مدل های کادویی در وزن های ۲۵۰ گرمی الی ۴۵۰ گرمی شامل می شود.

فروش انواع گز آردی مخلوط پسته بادام ۳۰%

فروش انواع گز مخلوط پسته بادام ۳۰% این مجموعه طبق معرفی هایی که صورت گرفته موجود می باشد که برای تهیه و خرید عمده جهت پخش، فروش و یا صادرات به بخش های مختلف از نقاط دنیا می توانید با این واحد تولیدی به طور مستقیم ارتباط بگیرید و از قیمت های فروش مناسب درب کارخانه ای، همراه با تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند گردید.

گز لقمه

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید