مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز بلداجی اصل تولید کننده انواع گز و سوهان گزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اصل تولیدات گز و سوهان گزی پایتخت گز ایرانمرکز فروش و پخش عمده گز بلداجی

گز بلداجی یکی از بخش های تولید کننده ی گز در کشور بوده که اصل تولیدات گز اعلا و درجه یک را به بازار های جهانی عرضه نموده است که شامل تولیداتی از قبیل انواع گز و گز سوهانی با قیمت های مناسب بازار های پخش و فروش.

اصل تولیدات گز و سوهان گزی پایتخت گز ایران

اصل تولیدات بخش بلداجی این شهر کوچک از استان چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین و اصیل ترین نوع شیرینی ایرانی بنام گز بوده است و می توان گفت قدمت چندین ساله در امر تولیدات این محصولات هر یک از واحد های تولیدی مستقر این بخش دارند و بنابر قدمت طولانی در تولیدات، لقب پایتخت گز ایران بلداجی را خود اختصاص داده است.

گز زعفرانی پسته

پس اگر گذری در این شهر کوچک از توابع استان چهارمحال و بختیاری داشته باشید با مجموعه های بزرگ و کوچکی از واحد های تولیدی روبه رو می شوید که هر یک از این بخش ها تولیدی از مدل های مختلف گز های لقمه ای و آردی، همچنین تولیدات گز سوهانی را شامل هستند که در دوره ی جدیدی از بازار با واحد های تولید کننده ی پولکی نبات و نقل بلداجی هم روبه رو هستیم که همچون گز محصولاتی باکیفیت را به بازار ارائه می دهند.

گز ترنجبینی بیدمشکی

تولیدات اصیل از گز بلداجی که معروف به گز لقمه ای و اردی با گز سوهانی بوده است در ترکیب با طعم های سنتی و اصیل از انگبین های گیاهی بوده اند که منجر به خاص و خوشمزه بودن گز های این منطقه می شود. و هر انچه از تولیدت گز بلداجی تا به امروز به بازار ایران و بازار های جهانی عرضه شده است معروف به باکیفیت ترین نوع گز ها در مدل های تولیدی گز فله ای تا گز های کادویی بوده اند. و می دانیم که بنابر درصد مواد اولیه ی به کار رفته در تولیدات این گز بلداجی با قیمت های خرید فروش متفاوتی هم می توان در بازار تهیه کرد.

گز فله ای

اصفهان و بلداجی از جمله دو قطب اصلی تولیدات گز این شیرینی اصیل و سنتی هستند که براساس تجربه های کسب کرده از نسل های گذشته امروزه یکی از بهترین های تولید کنندگان این شیرینی در کشور و جهان هستند و تقاضای خرید بازار های جهانی روزبه روز افزایش پیدا می کند برای تهیه ی این محصول در مدل های مختلف.

گز پسته ای

مرکز فروش و پخش عمده گز بلداجی

مرکز های فروش گز در بلداجی را می توان به بازار گز در بلداجی اشاره کرد که بنابر دایر بودن فروشگاه های متعدد از برند های تولید کننده ی مختلف گز در این پایتخت گز ایران می توانید دسترسی و خرید هر نوع گزی را داشته باشید در نوع تولیدات گز فله ای تا گز های کادویی. و از دیگر مرکز های فروش محصولات تولیدی گز بلداجی در سراسر کشور را باز می توان بخش های مختلف معرفی کرد که این مرکز یکی از مجموعه های عرضه کننده ی عمده تولیدات محصولات گز بلداجی برای بخش هایی از نقاط کشور چون دفاتر نمایندگی های پخش و فروش در کشور و عمده خریداران می باشد که برای خرید این عمده انواع گز بلداجی در این مرکز عرضه ی کلیه ی محصولات به طور مستقیم و با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

گز فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید