مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز آردی پسته بادام کرمانی ۴۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات گز آردی کرمانیفروش گز 450 گرمی کرمانی پسته بادام

انواع گز کرمانی که متشکل از تولیدات گز لقمه ای آردی با مغز پسته بادام بوده اند در نوع تولیدات از درصد های متفاوت با وزن های ۴۵۰ گرمی و … عرضه می گردد که در این بخش از فروش بصورت عمده در بازار کشور توزیع می گردد.

معرفی انواع تولیدات گز آردی کرمانی

در ابتدا می پردازیم به معرفی یکی از خصوصیت ها و ویژگی های گز که در تولیدات هر واحد تولید کننده ای مدنظر قرار گرفته می شود. و این ویژگی مربوط به وزن بسته بندی جعبه ی گز در مدل گز های کادویی می باشد. از خصوصیت هایی که در این مورد می توان در ارتباط با گز توضیحی مختصر داد این بوده که در درجه ی اول دارای طرح های مختلفی الهام گرفته از طبیعت و … را شامل می شود در کنار ان هر یک از جعبه در وزن های مختلفی لحاظ شده اند بنابراین گز را در مدل کادویی می توان با وزن های مختلفی تهیه کرد و این وزن های رایج در بازار فروش گز در کشور اعم از:

  • گز بسته بندی ۴۵۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۵۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۳۵۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۲۵۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۲۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۱۵۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۱۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی ۴۰ گرمی

از وزن های موجود در بازار گز هستند. حال هر یک از این وزن ها پر شده از انواع و اقسام گوناگون گز ها که با برند های مختلفی در سطح کشور و جهان معرفی شده اند. به عنوان مثال یکی از واحد های تولید کننده ی گز در کشور که مربوط به تولیدات گز قطب ایران اصفهان بوده با نام تجاری گز کرمانی معرفی شده که از برند های مشهور بازار گز اصفهان نیز می باشد. انچه از تولیدات انواع گز کرمانی به بازار تا به امروز ارائه داده تولیدات گز اصیل و سنتی با قدمتی چندین ساله از مدل گز های لقمه ای تا آردی با مغز پسته بادام می باشد. و اما تولیدات ارائه شده از گز آردی کرمانی را می توان در نوع تولیدات گز آردی گلریز با گلدرشت دید که علاوه بر مغز پسته بادام از درصد های متفاوت هم تشکیل شده است. تولیدات انواع گز فله ای کرمانی را اغلب می توان در نوع تولیدات گز لقمه ای تهیه کرد که باز تولیدات این مدل برای خود از درصد های متفاوت مغز ها با نوع پسته ای، بادامی و مخلوط را شامل می گردد.

فروش گز ۴۵۰ گرمی کرمانی پسته بادام

و اما فروش انواع گز کرمانی در این بخش در جهت فروش عمده برای توزیع و پخش در سراسر بازار کشور و بازار های صادراتی بوده است که برای خرید مدل گز ۴۵۰ گرمی و دیگر وزن های ارائه شده اعم از ۲۵۰ گرمی تا نوع ۳۳۰ گرمی کرمانی می توانید در این بخش سفارشات خرید خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید