مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز بادام لقمه آردی آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع گز بادام آنتیک در بازارمرکز فروش عمده گز لقمه آردی آنتیک
گز صادراتی پسته بادام

گز زعفرانی پاکتی

گز بادام آنتیک که در نوع تولیدات گز لقمه ای آردی به بازار عرضه شده است در این بخش از مرکز فروش اینترنتی بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد که برای خرید انواع گز آنتیک می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی تولیدات انواع گز بادام آنتیک در بازار

خب باز از بین برند های معروف گز اصفهان می توان به برند گز آنتیک اشاره کرد که این برند باز نمونه ی برتر و معروف گز در پایتخت گز ایران اصفهان بوده است که البته شناخته شده در بازار های ایرانی و جهانی نیز بوده است. پس این شرکت تولید کننده با قدمت چندین و چند ساله ی خود و تجربیات گذشتان تا به امروز توانسته است بهترین های تولید شده از گز ایرانی این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را تولید و تهیه و روانه ی بازار مصرف نمایند. و اما تولیدات ارائه شده ی گز آنتیک اصفهان همان گز های معروف از نوع گز لقمه ای با گز آردی بوده است و البته خاطر نشان شویم که تولیدات دیگر شیرینی جات های اصفهان را نیز دارا بوده است و اعم از:

  • سوهان عسلی تخت
  • سوهان لقمه ای عسلی
  • سوهان لقمه ای
  • پولکی طعم دار و میکس
  • نبات چوبی، شاخه ای
  • شیرینی کرکی، برشتوک و شیرینی نخودچی

گز پسته بادام

این چند مورد از محصولات دیگر در شرکت گز آنتیک بوده است. و اما می پردازیم به موضوع بحث این بخش که مربوط به تولیدات گز بادام بوده است و معرفی تولیدات ارائه شده ی گز بادام آنتیک را می توان از نوع همان گز لقمه ای و گز آردی دید با درصد های متفاوت از مغز بادام را شامل می گردند که البته گز مغز پسته ای نیز نمونه ی اصلی تولیدات بشمار می رود. و اما تنوع در تولیدات گز بادام آنتیک که در نوع لقمه ای با درصد های متفاوت همراه می باشد و در نوع گز بادام آردی می توان در دو مدل تهیه کرد، گز آردی بادام گلریز با گز آردی بادام گلدرشت و هر بخشی از بازار های مختلف کشوری خواهان نمونه ای از تولیدات هستند مانند:

  • گز بادام آردی گلدرشت، گلریز ۳۰%
  • گز بادام آردی گلدرشت، گلریز ۴۰%
  • گز بادام لقمه آردی ۲۵%

البته این مواد معرفی شده از تولیدات گز بادامی برند آنتیک هر یک طرح های متفاوتی از بسته بندی با وزن های متفاوت را نیز دارا هستند بنابراین با کمی نوسان در نرخ قیمت خرید فروش محصول می توان ان را تهیه کرد. و نوع تولیدات گز فله ای آنتیک باز بخشی دیگر از تولیدات ارائه شده ی بازار فروش در کشور بشمار می رود.

گز شکلاتی اصفهان

مرکز فروش عمده گز لقمه آردی آنتیک

عمده تولیدات گز آنتیک با اینکه در سراسر بازار کشور توزیع می گردد شاهد فروش عمده ی این محصولات گز آنتیک در بازار های جهانی نیز هستیم، پس بخش عمده ای از این تولیدات اعم از گز بادام آردی لقمه ای و دیگر تولیدات ارائه شده هر دو هم در بازار داخلی و هم بازار حارجی دارای سفارشات مخصوص به خود بوده اند که برای خرید می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

گز شکلاتی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید