مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سوهان عسلی گزی لقمه ای آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات سوهان عسلی و گزی لقمه ای انتیک چگونه ست؟مرکز خرید فروش عمده تولیدات سوهان عسلی، لقمه، گزی

سوهان عسلی سوهان گزی محصولی پرطرفدار در بین تولیدات گز بوده است که توسط شرکت های تولید کننده ی متعددی ارائه می گردد و در این بخش از فروش تولیدات شرکت گز آنتیک ارائه می گردد که برای خرید عمده می توانید با ما همراه باشید.

نوع تولیدات سوهان عسلی و گزی لقمه ای انتیک چگونه ست؟

نوع تولیدات شیرینی جات اصفهان را می توان گفت متنوع بوده اند به نوعی که یکی از این نمونه شیرینی جات ها در بازار های جهانی نیز شهرت بسیاری کسب کرده است. پس دسته بندی تولیدات شیرینی جات اصفهان را می توان به چند مدل دسته بندی کرد. البته دیگر بخش های مرکزی استانی کشور نیز برای خود شیرینی جات های مخصوص به خود را نیز دارا هستند اما موضوع این بخش در ارتباط با شیرینی جات های بخش اصفهان این دیار نصف جهان بوده. این دیار نصف جهان علاوه بر دارا بودن بنا های تاریخی این شیرینی محبوب در بین بازار ایرانی و بازار های جهانی به نام گز مشهور بوده است.

تولیدات گز اصفهان هم به زمان های بسیار دوری باز می گردد که تا به امروز با حفظ طعم و مزه ی سنتی بهترین های تولید شده از گز را در بازار می توان تهیه کرد. تولیدات مربوط به گز لقمه ای با گز آردی می باشد که محصولات دیگر از شیرینی جات های اصفهان که توسط برخی از واحد های تولیدی گز در اصفهان ان را نیز تهیه می نمایند انواع پولکی نبات اصفهان با سوهان عسلی، گزی لقمه ای بوده اند و چند مدل شیرینی چون شیرینی نخودچی،کرکی با برشتوک از جمله شیرینی های مخصوص این قطب تولیدی گز ایران می باشد.

ادامه می دهیم موضوع این بخش را با معرفی تولیدات نوع محصول سوهان اصفهان، این سوهان اصفهان همانند گز خود به چند مدل تولیدی تقسیم بندی می شود که به سوهان گزی، سوهان عسلی، سوهان حبه ای و گل تقسیم بندی می شود. نوع تولیدات سوهان گزی همان سوهان گزی معروف لقمه ای بوده که توسط واحد های تولیدی مجزا تولید کننده ی سوهان گزی در اصفهان ارائه می گردد و یا همراه با بخش های تولیدی گز بوده که صورت های مختلفی از تولیدات از نظر بسته بندی را به خود اختصاص داده است. و اما سوهان عسلی که متفاوت تر از نوع تولیدات سوهان گزی بوده خیلی ترد و شکننده بوده که صورت هایی از تولیدات سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت را شامل می شود و تنها در نوع بسته بندی های کادویی با وزن های مختلف ارائه می گردد. دیگر سوهان اصفهان تولیدات شبیه به سوهان قم در مدل های سوهان حبه ای و یا سوهان تخت می باشد.

مرکز خرید فروش عمده تولیدات سوهان عسلی، لقمه، گزی

پس به این ترتیب در این مرکز خرید برای تهیه ی تولیدات گز آنتیک چون انواع گز لقمه ای، آردی تا دیگر محصولات از شیرینی جات ها و سوهان گزی لقمه ای و سوهان عسلی در مدل های مختلف را بصورت عمده جهت پخش، فروش و یا صادرات با ما همراه باشید تا بهترین های تولید شده از بهترین شیرینی ایرانی چون گز اصفهان را در این بخش به سادگی تهیه و خریداری نماید.

صادرات سوهان گزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید