مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز کادویی پسته آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل های تولیدی کادویی گز آنتیکخرید عمده انواع تولیدات گز پسته آنتیک

گز آنتیک یکی از برند های تولید کننده ی گز بخش قطب گز ایران اصفهان بوده است و بنابر وجود انواع مدل گز در طرح های کادویی و فله ای با درصد های مختلف همراه با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می گردد که در این بخش نیز بصورت عمده در تمامی بازار های کشور به فروش می رسد.

معرفی مدل های تولیدی کادویی گز آنتیک

گز آنتیک را می توان یکی از برند های مطرح و مشهور در بین چندین برند دیگر از برند های مشهور گز بخش اصفهان نام برد و معرفی کرد. پس این برند یعنی گز آنیتک نمونه ی دیگر از برند های مشهور گز بازار اصفهان بشمار می رود و بنابر سالیانی که در عرصه ی این محصول به بازار های داخلی کشور و بازار های جهانی بوده است بهترین های تولید شده از نوع گز لقمه ای و گز آردی را ارائه نموده است . و هر روزه شاهد رشد روز افزون این برند در بین تمامی بازار های جهانی هستیم و این امر تنها به دلیل درجه ی کیفیت بالایی که در تولیدات خود به محصول منتقل کرده است و بهترین های تولید شده ی گز از نظر نوع بسته بندی، نوع برش گز، نوع مغز مصرفی، نوع درصد مغز استفاده شده و … را به کار برده است.

پس دسته بندی تولیدات گز آنیتک اصفهان به چند بخش تقسیم بندی می شود و هر یک از این بخش تولیداتی از نوع گز ایرانی را ارائه داده است، همچون دسته بندی براساس نوع مغز، دسته بندی براساس نوع بسته بندی، موضوع این بخش هم در ارتباط با معرفی تولیدات نوع گز آنتیک از نظر بسته بندی می باشد و دسته بندی محصولات تولیدی گز کادویی انتیک اعم از:

  • گز بسته بندی لوکس
  • گز بسته بندی مجلسی
  • گز بسته بندی کادویی
  • گز بسته بندی سازمانی

هر یک از این دسته بندی های نام برده شده از گز کادویی آنتیک را می توان دید و گفت که طرح های زیبا و شکیلی را دارا بوده اند که هر خریداری را به سمت خود جذب می کند، علاوه بر کیفیتی که در تولیدات به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم نگاهی یا معرفی کوتاهی از مدل گز های کادویی آنتیک بکنیم می توان به این چند مورد اشاره کرد که عبارتنداز:

  • گز کادویی جعبه ترمه_ پسته
  • گز کادویی جعبه ترمه_بادام
  • گز کادویی جعبه فلزی
  • گز کادویی جعبه خانه
  • گز کادویی جعبه شطرنج
  • گز کادویی جعبه ساعت
  • گز کادویی جعبه پذیرایی
  • گز کادویی جعبه چوبی

تمامی این انواع گز کادویی انتیک هر یک همراه با درصد های مختلف از مغز های پسته ای با مغز بادام هستند با وزن های مختلف براساس نوع بسته بندی در نظر گرفته شده می باشد.

گز سوهان نیم کیلویی

خرید عمده انواع تولیدات گز پسته آنتیک

پس برای خرید عمده از تولیدات بهترین گز اصفهان چون گز آنتیک می توانید با این بخش و مرکز فروش در ارتباط باشید که پیشنهادات متفاوتی از مدل های گوناگون گز بسته بندی کادویی این برند براساس نوع تقاضای بازار مصرف خود می دهیم که همراه با تولیدات به روز و تازه از گز اصفهان هستیم.

گز 32% بیدمشکی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید