مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز ۲۸ درصد بلداجی لقمه آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت های تولیدی گز 28 درصد مغزدارانواع گز 28 درصد تولید در بلداجیمرکز خرید انواع گز بلداجی در بازار کشور لقمه ای+اردی

گز پسته لقمه

خرید گز بلداجی با تنوعی از تولیدات گز لقمه ای و آردی همراه بوده است که این بخش نیز با معرفی و فروش تولیدات گز ۲۸% از نوع مغزدار پسته ای، بادام و مخلوط من جمله فله ای و کادویی با نرخ قیمت های متغیر اما مناسب عرضه می گردد.

خصوصیت های تولیدی گز ۲۸ درصد مغزدار

گز یکی از شیرینی های اصیل ایرانیان از زمان گذشته تا به امروز بوده و امروزه در همان صورت های تولیدی از نوع گز سنتی با طعم اصیل و ماندگار به بازار ارائه می دهند. و بخش هایی چون اصفهان بلداجی از مرکز های تولید کننده ی این شیرینی در کشور هستند. پس تولیدات این شیرینی که در انواع و اقسام مدل های تولیدی بوده اند هر یک برای خود دارای خصوصیت ها و ویژگی های متعددی از تولیدات هستند. اگر بخواهیم تک تک این ویژگی ها و خصوصیت های تولیدی گز را نام ببریم و معرفی کنیم باید بگیم که به چندین و چند بخش تقسیم بندی می شوند.

می پردازیم به یکی از خصوصیت های تولیدی گز، و ان هم این بوده که گز با اینکه از چند مواد اولیه تهیه و تولید می گردد یکی از مواد اولیه ی مصرفی در تولیدات گز استفاده از مغز ها بوده و مغز هایی چون پسته و بادام از اصلی ترین مغز های مصرفی در تولید این شیرینی بوده اند البته با اینکه نوع مغز گردو و فندوق هم به کار می رود ولی اصلی ترین انها دو مورد ذکر شده می باشد.

خب مغز های مصرفی در تولیدات گز به این ترتیب می باشد که یا بصورت مجزا مصرف می شود یا در نوع مخلوط، به این ترتیب که معرفی می شوند به گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط . و مورد دیگر اینکه این سه مورد از گز تولید شده ی مغزدار باز به چند بخش هم تقسیم بندی می شود و ان هم این بوده که همراه با درصد های متفاوتی هم بوده اند که در ترکیب طعم های انگبینی نیز تهیه شده اند. و این انواع درصد مغز تولیدی گز ها عبارتنداز گز مغزدار ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% و درصد های بالاتر را تشکیل می دهد که تمامی موارد ذکر شده و معرفی شده شامل خصوصیت های تولیدی از گز ۲۸ ذرصد مغزدار هم بوده است.

گز آردی فله ای

انواع گز ۲۸ درصد تولید در بلداجی

خب همانطور که گفته شد گز ۲۸ درصد یکی از نمونه های تولیدی در گروه تولیدات گز مغزدار می باشد و از این انواع گز ۲۸ درصد مغزدار بلداجی می توان به موراد متعددی اشاره کرد که وجود هر یک از این انواع گز ۲۸ درصد بلداجی با یکی از برند های تولید کننده ی گز در این قطب تولیدی در بازار کشور معرفی شده است، از نوع تولیدات گز مغزدار فله ای تا گز مغزدار کادویی. براساس درجه ی کیفیت در تولید و … می توان گفت کمی با نوسان نرخ قیمت های خرید فروش همراه می باشد.

گز مخلوط 28%

مرکز خرید انواع گز بلداجی در بازار کشور لقمه ای+اردی

قطب تولیدی گز بلداجی ایران براساس دارا بودن مرکز های تولید کننده ی بسیار، همچون واحد های تولید کننده ی بزرگ و کوچک که با اسامی متفاوتی معرفی شده اند انواع تولیدات گز لقمه ای و آردی برای تمامی مدل های بازار های پخش و فروش در کشور همراه با پیشنهاداتی از تولیدات بوده است که می توانید در این مرکز خرید درخواست های خرید خود از ار طریق راههای ارتباطی به ثبت رسانید.

گز آردی فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید