مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز سوهان حبه پسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل صادراتی گز سوهانمرکز فروش گز سوهان حبه ای عمده

سوهان گز پسته ای

صادرات گز در انواع مختلفی از تولیدات صورت می گیرد و در این بخش نوع تولیدات گز سوهان حبه ای پسته ای از تولیدات بخش استان قم پیشنهاد این بخش برای بازارهای صادراتی به کشور های مختلف جهانی می باشد.

انواع مدل صادراتی گز سوهان

خب یکی دیگر از تولیدات ارائه شده ی گز در بازار و پایتخت گز ایران نوع تولیدات گز سوهانی یا همان سوهان گزی بوده که شامل مایه ی گز و روکشی از لایه ی سوهان را شامل می شود و این محصول یعنی همان سوهان گز در انواع گوناگونی از جنبه های مختلف تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف شده است. این گز همانطور که گفته شده در بخش هایی از استان اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد و قم یکی از استان های اصلی تولید کننده ی سوهان بوده که این سوهان نیز خود یکی دیگر از نمونه شیرینی های سنتی ایرانی بشمار می رود و امروزه این محصول همانند هر نوع شیرینی سنتی ایرانی به کشور های مختلف جهانی صادر می گردد. سوهان قم معروف ترین سوهان ایرانی بوده و می دانیم که همچون گز در اقسام گوناگونی تهیه و تولید می گردد مانند سوهان باقلوا و یا سوهان سکه ای که پرطرفدارترین نوع سوهان بوده که البته مدل سوهان تخت نیز پرفروش ترین بشمار می رود.

گز سوهانی

اما می پردازیم به یکی از مدل تولیدات سوهان قم که به گز سوهان معروف بوده، گرچه مدل تولیدات گز سوهان اصفهان بلداجی در یک مدل تهیه می گردد اما نوع سوهان گز قم بصورت متفاوت تری عرضه می شود. نوع تولیدات گز سوهان قم بصورت برش لقمه ای و برش حبه ای بوده که همراه با تزیین مغز پسته ای بوده اند و نوع چیدمان و بسته بندی به این ترتیب می باشد که در قوطی های فلزی با وزن های متفاوت و مدل بسته بندی های فانتزی جعبه مقوایی عرضه می شود. و هر بازاری از صادرات تا بازار های فروش داخلی خواهان نمونه ای از این تولیدات صورت گرفته هستند.

سوهان گز

مرکز فروش گز سوهان حبه ای عمده

براساس مرکز های فروش در بخش های مختلف از مراکز استانی کشور دسترسی و خرید برای عموم ممکن بوده است اما جهت سفارشات خرید عمده ی انواع گز سوهان حبه ای اعم از پخش در بازار های داخلی با صادراتی می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید همراه با قیمت های مناسب از تولیدات تازه ی گز سوهان حبه ای بهره مند گردید.

گز سوهان قربانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید