مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز ۲۸ درصد بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز 28% بلداجی چیست؟مرکز خرید گز بلداجی 28% با قیمت مناسب
گز 32% بیدمشکی

گز بلداجی از عمده تولیدات گز لقمه ای آردی همراه بوده است که براساس درصد مغز مصرفی در تولید با قیمت های متفاوت اما مناسب در این بخش عرضه می گردد و فروش در نظر گرفته شده از تولیدات گز ۲۸% لقمه آردی بلداجی می باشد.

نوع تولیدات گز ۲۸% بلداجی چیست؟

در قطب و پایتخت گز ایران بلداجی در بدو ورود به این شهر با مجموعه فروشگاه های بسیاری روبه رو می شویم که هر یک تولیدات برند های متعدد و متفاوتی از تولید کنندگان گز را عرضه می نمایند. این شهر کوچک در خود واحد های تولید کننده ی انبوهی را جای داده است که هر یک تولیداتی از اقسام گوناگون این گز ها را به بازار عرضه می نمایند و تولیدات با نام های تجاری مختلفی نیز معرفی می شود. پس یکی از ویژگی ها از تولیدات ارائه شده گز را مرتبط می دهیم به درصد های مختلف از مغز مصرفی در تولیدات گز که این گز با درصد های متفاوت روانه ی بازار مصرف می شود اعم از گز ۱۰% الی ۴۳% که طعم های مختلف از انگبین های گیاهی را نیز دارا هستند. و دیگر خصوصیت این گز تولیدی نوع بسته بندی محصول بوده گرچه تمامی مدل گز لقمه ای بصورت تک نفره سلفون پیچ می شود اما در نوع کادویی و یا فله ای به فروش می رسد.

گز آردی بیدمشکی

موضوع این بخش از تولیدات گز بلداجی مربوط به تولیدات گز ۲۸ درصد بوده است و این گز ۲۸ درصد بلداجی هم در نوع تولیدات گز لقمه ای و هم گز آردی ارائه می گردد اعم از نوع گز ۲۸% پسته ای، بادامی با مخلوط و طعم هایی که از این گز ۲۸% می توان دید و تهیه کرد گزی با طعم ترنجبین، زعفرانی، بیدمشکی، انگبینی و … می باشد. تنوع کار تولیدات گز ۲۸ درصد بلداجی را می توان در برند های مختلف نیز دید که گاه با درجه های کیفی بالا و پایین این محصول عرضه می شود. برخی از این برند های تولید کننده ی گز بلداجی عبارتنداز:
  • گز ۲۸% بلداجی_ شاهکار
  • گز ۲۸% بلداجی_ اثلی ۳۰۳
  • گز ۲۸% بلداجی_ فردوس
  • گز ۲۸% بلداجی_ قدس
  •  و … .

مرکز خرید گز بلداجی ۲۸% با قیمت مناسب

مراکز خرید گز بلداجی در خود قطب تولیدی گز را می توان بی شمار نام برد و معرفی کرد و همچنین شاهد وجود نمایندگی های فروش در بخش های مختلف از مراکز استانی هستیم که این مرکز یکی از مجموعه های فروش عمده گز بلداجی در سراسر کشور و تامین بازار صادرات بوده است. در اصل یک فروش و تولید مستقیم گز در بلداجی بشمار می رود که عرضه ی انواع گز لقمه ای آردی بلداجی، چون گز ۲۸% فله ای و کادویی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

گز زعفرانی پسته

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید