مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی پسته ای فله کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا تولیدات گز فله ای کرمانی شامل تولیدات گز آردی ست؟انواع مدل تولیدی گز آردی فله ای کرمانیفروش گز فله ای کرمانی آردی+لقمه ای

قیمت گز پسته ای که براساس درصد های تولیدی متغیر بوده است، فروش این بخش همراه با عرضه ی تولیدات انواع گز پسته ای مدل گز آردی از تولیدات گز کرمانی اصفهان در نوع فله ای با قیمت مناسب اما متفاوت از نظر درصد مغز مصرفی.

ایا تولیدات گز فله ای کرمانی شامل تولیدات گز آردی ست؟

یکی از شرکت های تولید کننده ی گز در قطب و پایتخت گز ایران اصفهان که بسیار مشهور هم بوده و می توان گفت یکی از واحد های تولید کننده ی گز بوده است که قدمتی چندین ساله در امر تولیدات این مجصول را دارا می باشد با نام تجاری گز کرمانی اصفهان شناخته شده است و به نوبه ی خود تا به امروز بهترین و بالاترین درصد بازار فروش از تولیدات این شیرینی اصیل و سنتی ایرانی تولید اصفهان را به خود اختصاص داده است.

گز پسته ای شاهکار

تولیداتی که از این شرکت کهن و با تجربه ی تولید گز ایرانی به بازار های فروش ارائه شده است مربوط به تولیدات انواع مدل گز لقمه ای و گز آردی می باشد که به همان ترتیب تولیدات گذشته همراه با طعم و مزه ی سنتی و اصیل از انگبین های گیاهی را ارائه نموده است. تولیدات از گروه تولیدی گز لقمه و آردی کرمانی اصفهان شامل گز های مغزدار پسته ای، گز بادام با گز مخلوط می باشد.

گز زعفرانی پسته

وجود هر سه مدل گز مغزدار این گروه تولیدی از درصد های مغز ۱۸%، ۲۸%، ۳۸% با ۴۲ درصد را تشکیل می دهد. با اینکه نوع گز را نخست بصورت بسته بندی کادویی ارائه می دادند، شاهد عرضه ی تولیدات فله ای از این محصول هم هستیم. این تولیدات از گز فله ای اصفهان شامل تولیدات گز فله ای کرمانی نیز بوده است پس نخست شامل تولیدات گز فله ای لقمه ای بوده است.

گز فله ای

اینکه تولیدات از گز فله ای کرمانی به نوع تولیدات گز آردی هم اختصاص می بابد یا ن، باید گفت در تولیدات جدید این محصول نیز به لیست تولیدات گز این بخش هم افزوده شده است و شاهد تولیدات گز آردی فله ای از درصد های متفاوت نیز هستیم و باید گفت که نوع گز فله ای آردی کرمانی به این ترتیب بوده که در نوع پک های تک نفره سلفون پیچ می شوند همچون گز های لقمه ای.

گز پسته ای

انواع مدل تولیدی گز آردی فله ای کرمانی

خب در بخش قبل از نوع بسته بندی و خصوصیت هایی که در تولیدات گز آردی فله ای کرمانی ارائه شده است معرفی کردیم. حال اینکه انواع مدل تولیدی گز آردی فله ای کرمانی چیست این بوده که از نوع مغز پسته و مخلوط تشکیل شده همراه با درصد مغز ۱۸ درصد و ۲۸ درصد پسته و مخلوط که در کارتن هایی به وزن های ۵ کیلوگرمی پر می شوند. و از نظر قیمت فروش با نوع تولیدات گز فله ای لقمه ای یکسان بوده است.

گز فله ای

فروش گز فله ای کرمانی آردی+لقمه ای

خب پس بنابر وجود مرکز های فروش در بخش های متعددی از بازار گز اصفهان این بخش از بازار اینترنتی گز ایرانی نیز می توانید برای تهیه و خرید عمده انواع تولیدات از گز کرمانی در سراسر بازار کشور از این مجموعه بهره مند گردید و تولیدات به روز، تازه و باکیفیت از گز کرمانی بهره مند گردید هم جهت توزیع و فروش در بازار های ایرانی و هم عرضه در بازار های صادراتی جهانی می توانید خریداری نماید.

بازار گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید